Logo
Krepšelis
Tuščias krepšelis - liūdnas krepšelis...

D.U.K

Dažniausiai užduodami klausimai

NARYSTĖ

Kaip veikia Mini–Maxi narystė?

Mini-Maxi narystė suteikia galimybę pirkti šimtus geidžiamiausių prekių ženklų produktų revoliucinėmis kainomis. 

Mini-Maxi klubo nariu tapsite užsiregistravę www.mini-maxi.lt. Narystės nuolaidos bus pritaikomos iškart jūsų atliekamam užsakymui. 

APSIPIRKIMAS

Kada gausiu užsakymą?

Pristatymas 1–2 darbo dienos – prekėms esančioms mūsų sandėlyje. Užsisakius prekes iki 14.00 valandos jas dažniausiai išsiunčiame tą pačią darbo dieną (arba artimiausią darbo dieną jeigu užsakymas apmokėtas savaitgalį/švenčių dienomis).

Kitas nurodytas laikotarpis – prekėms parduodamoms iš sandėlių Europoje.

Jeigu Jūsų užsakyme yra ir prekės su 1–2 d. d. pristatymo terminu ir su ilgesniu pristatymo terminu, tuomet prekės bus pristatytos per ilgesnį laiko tarpą, kai užsakymas bus pilnai sukomplektuotas.

Ar gausiu informaciją apie užsakymo išsiuntimą/paruošimą atsiimti?

Taip, pasirinkus pristatymą nurodytu adresu per kurjerių tarnybą, kurjeris susisieks su jumis dėl pristatymo valandos ir informuos skambučiu arba SMS pranešimu prieš pristatydamas siuntą.
Pasirinkus pristatymą į LP Express, Omniva ar Venipak paštomatus, gausite SMS pranešimą su nurodyta informacija siuntos atsiėmimui.

Kaip žinoti, kad mano užsakymas yra užregistruotas?

Patvirtinus jūsų užsakymą, el. paštu gausite tai patvirtinantį laišką.
Jeigu tokio laiško negavote, patikrinkite el.pašto „Spam“ skyrelį. Negavus užsakymo patvirtinimo, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo skyriumi el. paštu klausk@mini-maxi.lt

Ar galima sujungti atskirai patvirtintus užsakymus?

Galimybės apjungti du skirtingus užsakymus nėra.

Ar Mini–Maxi parduodamos prekės yra originalios?

Taip, Mini–Maxi prekiaujame tik originaliomis prekėmis, kurias perkame tiesiai iš tiekėjų ir gamintojų. Garantuojame, jog visi mūsų lentynose esantys produktai - 100% originalūs.

ATSISKAITYMAS

Kaip galima atsiskaityti už prekes?

Atsiskaityti už prekes galite:

  • E-bankininkyste (paysera.lt sistema).
  • Banko pavedimu mūsų nurodytais rekvizitais. Neapmokėtas ar nepatvirtintas užsakymas po 48 valandų yra pašalinamas iš sistemos.
  • Grynaisiais pinigais arba mokėjimo kortele kurjeriui pristačius siuntą.

Ar galima įsigyti prekių lizingo būdu?

Ne, mūsų internetinėje parduotuvėje nėra galimybės įsigyti prekių lizingo būdu.

PRISTATYMAS

Kiek kainuoja prekių pristatymas?

NEMOKAMAS pristatymas į LP Express, Omniva paštomatus ir DPD siuntų taškus nuo 25 Eur!

PRISTATYMO BŪDAS KIEK KAINUOJA?
Nurodytu adresu į namus ar biurą 2,99
LP Express paštomatas 2,50 €
Omniva paštomatas 2,50 €
Venipak paštomatas 2,50 €
DPD siuntų taškuose 2,50 €

Kaip ir per kiek laiko pristatomos prekės?

Galite pasirinkti jums patogų pristatymo būdą:

Per kurjerių tarnybą:

Siuntos yra pristatomos tik darbo dienomis nuo 8 iki 18 val. jūsų pasirinktu metu (laiką suderinsite kurjeriui susisiekus su jumis dėl siuntos pristatytmo).

Per LP Express ar Venipak paštomatus:

Siuntų saugojimo laikotarpis: siuntų terminale siunta laikoma 72 val. Pasibaigus šiam laikotarpiui, siunta grąžinama siuntėjui. Nukreipti siuntą į kitą pristatymo vietą galimybės nėra. Siuntą galite atsiimti jums patogiu laiku. Siuntų terminalai veikia 24 valandas per parą.
Kai tik prekė pasieks jūsų pasirinktą paštomatą, jūs gausite SMS žinutę su kodu. Nuvykę prie paštomato, ekrane turite paspausti „Atsiimti siuntą“ ir tuomet suvesti SMS gautą kodą. Durys automatiškai atsidarys ir jūs galėsite atiimti savo siuntinį.
Išsamią informaciją, kaip išsiimti siuntą iš LP Express terminalo, rasite čia. (nuoroda: https://www.lpexpress.lt/lt/Naudojimosi-instrukcijos.html)
Išsamią informaciją, kaip išsiimti siuntą iš VENIPAK paštomato arba atsiėmimo punkto rasite čia. (nuoroda: https://venipak.lt/produktai-ir-paslaugos/pickup-punktai/)

Per Omniva paštomatus:

Siuntas privaloma atsiimti per 72 valandas nuo SMS gavimo apie siuntos pristatymą.
Kai tik prekė pasieks jūsų pasirinktą Omniva paštomatą, jūs gausite SMS žinutę su kodu. Nuvykę prie paštomato, ekrane turite paspausti „Atsiimti siuntą“ ir tuomet suvesti SMS gautą kodą. Durys automatiškai atsidarys ir jūs galėsite atiimti savo siuntinį.
Išsamią informaciją, kaip išsiimti siuntą iš Omniva terminalo, rasite čia. (nuoroda: https://www.omniva.lt/Verslo/Siunta/kaip_gauti_siunta)

Per DPD Pickup siuntų taškus ir paštomatus

Siuntas privaloma atsiimti per 72 valandas nuo SMS gavimo apie siuntos pristatymą.
Kai tik prekė pasieks jūsų pasirinktą DPD Pickup siuntų tašką arba paštomatą, jūs gausite SMS žinutę su kodu. Nuvykę prie paštomato, ekrane turite paspausti „Atsiimti siuntą“ ir tuomet suvesti SMS gautą kodą. Durys automatiškai atsidarys ir jūs galėsite atiimti savo siuntinį. Pickup siuntų taškuose galite atsiimti siuntą ir pateikus savo tapatybę įrodantį dokumentą (ID kortelę, pasą ar vairuotojo pažymėjimą).
Išsamią informaciją, kaip atsiimti siuntą iš DPD Pickup siuntų taško arba paštomato, rasite čia. (nuoroda: https://www.dpd.com/lt/pradzia/pickup_tinklas2/privatiems_klientams)

Ar galima atsiimti prekes pačiam?

Ne, kol kas prekes atsiimti pačiam galimybės nėra.

Ar siunčiate prekes į užsienį?

Ne, šiuo metu prekes pristatome tik Lietuvoje.

Ką daryti, jeigu patvirtinus užsakymą keičiasi pristatymo adresas?

Adresą galite pakeisti informuodami kurjerį, kuris susisieks su jumis suderinti pristatymo laiką, arba susisiekti su mūsų kientų aptarnavimo skyriumi el.paštu klausk@mini-maxi.lt.
Išsiųstoms siuntoms, pristatomoms į LP Express, Omniva ar Venipak paštomatus adreso keitimo galimybės nėra.

PREKIŲ GRĄŽINIMAS

Ar galima grąžinti prekes?

Taip, mes suteikiame išskirtinę galimybę kokybiškas prekes grąžinti per 30 (trisdešimt) dienų nuo prekių pristatymo gavėjui dienos.
Norint grąžinti prekes turėtų būti išlaikyta pagrindinė sąlyga – nepažeista prekės pakuotė ir nesugadinta (nebandyta) pati prekė. Jei ši sąlyga įvykdyta, tuomet prašome užpildyti prekių grąžinimo formą, kurią galite rasti čia, ir atsiųsti ją el.paštu noriugrazinti@mini-maxi.lt
Kai gausime prašymą, susisieksime su jumis sutarti dėl prekės grąžinimo būdo. Kai gausime prekę, per 9 - 14 d.d. grąžinsime pinigus į jūsų nurodytą sąskaitą. Jei prekės pakuotė pažeista arba prekė vizualiai matomai buvo panaudota, pinigai nebus grąžinami.
Grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

  • grąžinama prekė turi būti originalioje, tvarkingoje, nepažeistoje pakuotėje (šis punktas netaikomas grąžinant nekokybišką prekę);
  • prekė turi būti nesugadinta;
  • prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos: nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt. (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
  • grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokia buvo pirkta.

Siunčiamoje siuntoje turi būti:

  • prekės (su etiketėmis ir originaliose pakuotėse);
  • užpildytas grąžinimo aktas, grynųjų pinigų priėmimo kvitas arba kvito kopija (jeigu mokėjote grynaisiais pinigais pristatymo metu).

Gavę sugadintą pakuotę ar prekę, kuri neatitiks grąžinimo taisyklių reikalavimų, ją grąžinsime siuntėjui.
Galite pasirinkti jums patogų prekių grąžinimo būdą:

Prekių grąžinimas per kurjerį:

Grąžinamas prekes supakuokite ir paruoškite siuntimui (Mini-Maxi neatsako už netinkamai paruoštas ir sugadintas siuntas).
Jūsų nurodytu adresu kurjeris paimti siuntos atvyks per 1-3 darbo dienas. Prieš atvykdamas kurjeris susisieks su jumis telefonu.
Siuntos surenkamos darbo dienomis nuo 8-18 val.

Prekių grąžinimas per Omniva paštomatą:

Supakuotas ir paruoštas siuntimui prekes (Mini-Maxi neatsako už netinkamai paruoštas ir sugadintas siuntas), savarankiškai išsiunčiate Mini–Maxi administracijai jūsų pasirinktu paštomatu su Omniva siuntų grąžinimo kodu, kurį turėjote gauti kartu su siuntos atsiėmimo pranešimu.
Siuntas į paštomatus įdėti galite bet kuriuo jums patogiu metu. Galioja tik pasirinkus pristatymą į Omniva paštomatą.

Ką daryti, jeigu kurjeris nepaima grąžinamų prekių?

Kurjeris turi atvykti per 1-3 darbo dienas. Jeigu praėjus šiam terminui iš jūsų grąžinamos prekės vis dar nepaimtos, prašome susisiekti su  Mini–Maxi klientų aptarnavimo skyriumi, ir pakartosime kurjerio iškvietimą.

Kaip ir kada grąžinami pinigai grąžinus prekes?

Pinigai už gražintas prekes grąžinami banko pavedimu į užsakymo mokėtojo banko sąskaitą per 9 – 14 darbo dienas nuo tos dienos, kai prekės pristatytos į Mini–Maxi sandėlį.

Ką daryti, jeigu gavau pažeistą siuntą arba pažeistas prekes siuntoje?

Jeigu gaunate pažeistą, šlapią ar purviną siuntą, rekomenduojame siuntos atsisakyti ir pareikalauti kurjerio surašyti siuntos pažeidimo aktą bei apie tai iš karto informuoti Mini–Maxi klientų aptarnavimo skyrių el.paštu klausk@mini-maxi.lt.
Jeigu prekes paimate iš LP Express, Omniva ar Venipak paštomatų ir pastebite defektus, prašome skubiai apie tai informuoti Mini–Maxi klientų aptarnavimo skyrių el.paštu klausk@mini-maxi.lt.

NAUJIENLAIŠKIAI / REGISTRACIJOS

Kaip atsisakyti naujienlaiškių prenumeratos?

Tai padaryti galite prisijungę prie savo Mini–Maxi paskyros, Naujienlaiškių nustatymuose, arba susisiekus su klientų aptarnavimo skyriumi el.paštu klausk@mini-maxi.lt

Kaip galiu išsiregistruoti / panaikinti kliento paskyrą?

Norėdami išsiregistruoti / panaikinti kliento paskyrą Mini–Maxi internetinėje parduotuvėje, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo skyriumi el.paštu klausk@mini-maxi.lt

KAIP NAUDOTIS DOVANŲ KORTELĖMIS?

Kaip apsipirkti su e-dovanų kortele?

Internetinėje parduotuvėje mini-maxi.lt galite atsiskaityti skirtingų nominalų e-dovanų kortelėmis.
Išsirinkus norimas prekes, prekių krepšelyje esančiame lauke, skirtame įvesti kodus, suveskite jūsų e-dovanų kortelės kodą, ir paspauskite „Taikyti nuolaidą“, tuomet pasirinkite „Tęsti užsakymą“. Toliau pirkimas vyksta įprasta seka.

Kaip aš atsiimsiu e-dovanų kortelę?

Šiuo metu galima įsigyti tik e-dovanų kortelę, t.y. e-dovanų kortelė bus atsiųsta jums į jūsų elektroninio pašto dėžutę 24 valandų bėgyje (darbo dienomis). Gautą e-dovanų kortelę galėsite arba persiųsti adresatui el. Paštu, arba įteikti atspausdintą ant popieriaus lapo.

Išsamią informaciją, kaip atsiimti siuntą iš DPD Pickup siuntų taško arba paštomato, rasite čia. (nuoroda: https://www.dpd.com/lt/pradzia/pickup_tinklas2/privatiems_klientams)
Galioja tik pasirinkus pristatymą į Omniva