Siekdami pagerinti jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus, kuriuos galėsite bet kada atšaukti. Daugiau informacijos Sutinku
Logo
Krepšelis
Tuščias krepšelis - liūdnas krepšelis...

D.U.K

Dažniausiai užduodami klausimai

NARYSTĖ

Kaip veikia Mini–Maxi narystė?

Mini-Maxi narystė suteikia galimybę pirkti šimtus geidžiamiausių prekių ženklų produktų revoliucinėmis kainomis. 

Mini-Maxi klubo nariu tapsite užsiregistravę www.mini-maxi.lt. Narystės nuolaidos bus pritaikomos iškart jūsų atliekamam užsakymui. 

APSIPIRKIMAS

Kada gausiu užsakymą?

Pasirinkus prekių pristatymą nurodytu adresu per kurjerių tarnybą ir užsakymą patvirtinus darbo dienomis iki 14 val., užsakymas didžiuosiuose Lietuvos miestuose bus pristatytas jau kitą darbo dieną!
Užsakymai, patvirtinti darbo dienomis po 14 val., savaitgaliais ar į kitus Lietuvos miestus, pristatomi per 1-2 darbo dienas.

Ar gausiu informaciją apie užsakymo išsiuntimą/paruošimą atsiimti?

Taip, pasirinkus pristatymą nurodytu adresu per kurjerių tarnybą, kurjeris susisieks su jumis dėl pristatymo valandos ir informuos skambučiu arba SMS pranešimu prieš pristatydamas siuntą.
Pasirinkus pristatymą į LP Express ar Omniva paštomatus, gausite SMS pranešimą su nurodyta informacija siuntos atsiėmimui.

Kaip žinoti, kad mano užsakymas yra užregistruotas?

Patvirtinus jūsų užsakymą, el. paštu gausite tai patvirtinantį laišką.
Jeigu tokio laiško negavote, patikrinkite el.pašto „Spam“ skyrelį. Negavus užsakymo patvirtinimo, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo skyriumi tel. 8 700 77070 arba el. paštu klausk@mini-maxi.lt

Ar galima sujungti atskirai patvirtintus užsakymus?

Galimybės apjungti du skirtingus užsakymus nėra.

Ar Mini–Maxi parduodamos prekės yra originalios?

Taip, Mini–Maxi prekiaujame tik originaliomis prekėmis, kurias perkame tiesiai iš tiekėjų ir gamintojų. Garantuojame, jog visi mūsų lentynose esantys produktai - 100% originalūs.

ATSISKAITYMAS

Kaip galima atsiskaityti už prekes?

Atsiskaityti už prekes galite:

  • E-bankininkyste (paysera.lt sistema).
  • Banko pavedimu mūsų nurodytais rekvizitais. Prekes pristatysime per 1-2 darbo dienas po pinigų įskaitymo į mūsų sąskaitą. Neapmokėtas ar nepatvirtintas užsakymas po 48 valandų yra pašalinamas iš sistemos.

Ar galima įsigyti prekių lizingo būdu?

Ne, mūsų internetinėje parduotuvėje nėra galimybės įsigyti prekių lizingo būdu.

PRISTATYMAS

Kiek kainuoja prekių pristatymas?

PRISTATYMO BŪDAS KIEK KAINUOJA?
Nurodytu adresu į namus ar biurą 2,55
LP Express paštomatas 2,40
Omniva paštomatas NEMOKAMAI
Lietuvos pašto skyrius 2,95
DPD siuntų taškuose 1,99

Kaip ir per kiek laiko pristatomos prekės?

Galite pasirinkti jums patogų pristatymo būdą:

Per kurjerių tarnybą:

Siuntos yra pristatomos tik darbo dienomis nuo 8 iki 22 val. jūsų pasirinktu metu (laiką suderinsite kurjeriui susisiekus su jumis dėl siuntos pristatytmo).

Per LP Express paštomatus:

Siuntos į paštomatus pristatomos per 1-2 darbo dienas nuo išsiuntimo iš Mini–Maxi sandėlio. Siuntas privaloma atsiimti per 7 kalendorines dienas nuo SMS gavimo apie siuntos pristatymą.
Kai tik prekė pasieks jūsų pasirinktą LT Express paštomatą, jūs gausite SMS žinutę su kodu. Nuvykę prie paštomato, ekrane turite paspausti „Atsiimti siuntą“ ir tuomet suvesti SMS gautą kodą. Durys automatiškai atsidarys ir jūs galėsite atiimti savo siuntinį.
Išsamią informaciją, kaip išsiimti siuntą iš LP Express terminalo, rasite čia. (nuoroda: https://www.lpexpress.lt/lt/Naudojimosi-instrukcijos.html)

Per Omniva paštomatus:

Siuntos į paštomatus pristatomos per 1-2 darbo dienas nuo išsiuntimo iš Mini–Maxi sandėlio. Siuntas privaloma atsiimti per 7 kalendorines dienas nuo SMS gavimo apie siuntos pristatymą.
Kai tik prekė pasieks jūsų pasirinktą Omniva paštomatą, jūs gausite SMS žinutę su kodu. Nuvykę prie paštomato, ekrane turite paspausti „Atsiimti siuntą“ ir tuomet suvesti SMS gautą kodą. Durys automatiškai atsidarys ir jūs galėsite atiimti savo siuntinį.
Išsamią informaciją, kaip išsiimti siuntą iš Omniva terminalo, rasite čia. (nuoroda: https://www.omniva.lt/Verslo/Siunta/kaip_gauti_siunta)

Ar galima atsiimti prekes pačiam?

Ne, kol kas prekes atsiimti pačiam galimybės nėra.

Ar siunčiate prekes į užsienį?

Ne, šiuo metu prekes pristatome tik Lietuvoje.

Ką daryti, jeigu patvirtinus užsakymą keičiasi pristatymo adresas?

Adresą galite pakeisti informuodami kurjerį, kuris susisieks su jumis suderinti pristatymo laiką, arba susisiekti su mūsų kientų aptarnavimo skyriumi tel. 8 700 77070.
Išsiųstoms siuntoms, pristatomoms į LP Express ar Omniva paštomatus adreso keitimo galimybės nėra.

PREKIŲ GRĄŽINIMAS

Ar galima grąžinti prekes?

Taip, mes suteikiame išskirtinę galimybę kokybiškas prekes grąžinti per 30 (trisdešimt) dienų nuo prekių pristatymo gavėjui dienos.
Norint grąžinti prekes turėtų būti išlaikyta pagrindinė sąlyga – nepažeista prekės pakuotė ir nesugadinta (nebandyta) pati prekė. Jei ši sąlyga įvykdyta, tuomet prašome užpildyti prekių grąžinimo formą, kurią galite rasti čia, ir atsiųsti ją el.paštu klausk@mini-maxi.lt, arba susisiekti su klientų aptarnavimo skyriumi tel. 8 700 77070.
Kai gausime prašymą, susisieksime su jumis sutarti dėl prekės grąžinimo būdo. Kai gausime prekę, per 9 - 14 d.d. grąžinsime pinigus į jūsų nurodytą sąskaitą. Jei prekės pakuotė pažeista arba prekė vizualiai matomai buvo panaudota, pinigai nebus grąžinami.
Grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

  • grąžinama prekė turi būti originalioje, tvarkingoje, nepažeistoje pakuotėje (šis punktas netaikomas grąžinant nekokybišką prekę);
  • prekė turi būti nesugadinta;
  • prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos: nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt. (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
  • grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokia buvo pirkta.

Siunčiamoje siuntoje turi būti:

  • prekės (su etiketėmis ir originaliose pakuotėse);
  • užpildytas grąžinimo aktas, grynųjų pinigų priėmimo kvitas arba kvito kopija (jeigu mokėjote grynaisiais pinigais pristatymo metu).

Gavę sugadintą pakuotę ar prekę, kuri neatitiks grąžinimo taisyklių reikalavimų, ją grąžinsime siuntėjui.
Galite pasirinkti jums patogų prekių grąžinimo būdą:

Prekių grąžinimas per kurjerį:

Grąžinamas prekes supakuokite ir paruoškite siuntimui (Mini-Maxi neatsako už netinkamai paruoštas ir sugadintas siuntas).
Jūsų nurodytu adresu kurjeris paimti siuntos atvyks per 1-3 darbo dienas. Prieš atvykdamas kurjeris susisieks su jumis telefonu.
Siuntos surenkamos nuo 8-22 val.

Prekių grąžinimas per LP Express arba Omniva paštomatą:

Supakuotas ir paruoštas siuntimui prekes (Mini-Maxi neatsako už netinkamai paruoštas ir sugadintas siuntas), savarankiškai išsiunčiate Mini–Maxi administracijai jūsų pasirinktu paštomatu.
Siuntas į paštomatus įdėti galite bet kuriuo jums patogiu metu.

Ką daryti, jeigu kurjeris nepaima grąžinamų prekių?

Kurjeris turi atvykti per 1-3 darbo dienas. Jeigu praėjus šiam terminui iš jūsų grąžinamos prekės vis dar nepaimtos, prašome susisiekti su  Mini–Maxi klientų aptarnavimo skyriumi, ir pakartosime kurjerio iškvietimą.

Kaip ir kada grąžinami pinigai grąžinus prekes?

Pinigai už gražintas prekes grąžinami banko pavedimu į prekių grąžinimo lape nurodytą banko sąskaitą per 9 – 14 darbo dienas nuo tos dienos, kai prekės pristatytos į Mini–Maxi sandėlį.

Ką daryti, jeigu gavau pažeistą siuntą arba pažeistas prekes siuntoje?

Jeigu gaunate pažeistą, šlapią ar purviną siuntą, rekomenduojame siuntos atsisakyti ir pareikalauti kurjerio surašyti siuntos pažeidimo aktą bei apie tai iš karto informuoti Mini–Maxi klientų aptarnavimo skyrių tel. 8 700 77070.
Jeigu prekes paimate iš LP Express ar Omniva paštomatų ir pastebite defektus, prašome skubiai apie tai informuoti Mini–Maxi klientų aptarnavimo skyrių tel. 8 700 77070.

NAUJIENLAIŠKIAI / REGISTRACIJOS

Kaip atsisakyti naujienlaiškių prenumeratos?

Tai padaryti galite prisijungę prie savo Mini–Maxi paskyros, Naujienlaiškių nustatymuose, arba susisiekus su klientų aptarnavimo skyriumi tel. 8 700 77070 arba el.paštu klausk@mini-maxi.lt

Kaip galiu išsiregistruoti / panaikinti kliento paskyrą?

Norėdami išsiregistruoti / panaikinti kliento paskyrą Mini–Maxi internetinėje parduotuvėje, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo skyriumi tel 8 700 77070 arba el.paštu klausk@mini-maxi.lt

KAIP NAUDOTIS DOVANŲ KORTELĖMIS?

Kaip apsipirkti su e-dovanų kortele?

Internetinėje parduotuvėje mini-maxi.lt galite atsiskaityti skirtingų nominalų e-dovanų kortelėmis.
Išsirinkus norimas prekes, prekių krepšelyje esančiame lauke, skirtame įvesti kodus, suveskite jūsų e-dovanų kortelės kodą, ir paspauskite „Taikyti nuolaidą“, tuomet pasirinkite „Tęsti užsakymą“. Toliau pirkimas vyksta įprasta seka.

Kaip aš atsiimsiu e-dovanų kortelę?

Šiuo metu galima įsigyti tik e-dovanų kortelę, t.y. e-dovanų kortelė bus atsiųsta jums į jūsų elektroninio pašto dėžutę 24 valandų bėgyje (darbo dienomis). Gautą e-dovanų kortelę galėsite arba persiųsti adresatui el. Paštu, arba įteikti atspausdintą ant popieriaus lapo.